Cel mai nou produs din libraria Contzilla este Procedura privind prevenirea spalarii banilor.
Procedura este intocmita conform Legii 129/2019, care arata ca :
Entitățile raportoare stabilesc politici și norme interne, mecanisme de control intern și proceduri de administrare a riscurilor de spălare a banilor și de finanțare a terorismului, care includ cel puțin următoarele elemente:
a) măsuri aplicabile în materie de cunoaștere a clientelei;
b) măsuri aplicabile în materie de raportare, păstrare a evidențelor și a tuturor documentelor conform cerințelor din prezenta lege și de furnizare promptă a datelor la solicitarea autorităților competente;
c) măsuri aplicabile în materie de control intern, evaluare și gestionare a riscurilor, managementul de conformitate și comunicare;
d) măsuri aplicabile în materie de protecție a personalului propriu implicat în procesul de aplicare a acestor politici, împotriva oricăror amenințări ori acțiuni ostile sau discriminatorii;
e) instruirea și evaluarea periodică a angajaților.
Poti comanda lucrarea aici: Procedura de prevenire a spalarii banilor
Cuprins:
1. Prevederi legale aplicate de companie
2. Definitii ale termenilor
3. Procedura de implementare a Legii 129/2019 in cadrulcompaniei
3.1.Desemnarea persoanei si stabilirea atributiilor care ii revin
3.2.Reponsabilitatile generale ale persoanelor desemnate.
3.3.Reguli generale pentru toti angajatii
4.Masuri de cunoastere a clientelei
4.1. Masuri standard de cunoastere a clientelei
4.2. Masuri simplificate de cunoastere a clientelei
4.3.Metode practice de identificare a tranzactiilor care implica spalarea banilor
5.Procedura de evaluare a riscului
5.1.Criterii de evaluare a riscului
5.2.Procedura de evaluare a riscului
6.Procedura de raportare a datelor catre Oficiu.
6.1. Tipuri de raportari
6.1.1. Raportul de tranzactii cu numerar
6.1.2.Raportul pentru tranzactii suspecte.
6.2.Depunerea declaratiei privind beneficiarul real
7.Procedura de protectie a informatiei si a angajatilor
7.1. Protectia informatiei
7.1.1.Confidentialitatea datelor
7.1.2.Protectia datelor cu caracter personal
7.2. Protectia angajatilor
8. Organizarea functiei de de audit intern.
9.Instruirea angajatilor
10.Pastrarea evidentelor
Anexa 1 Raportul de tranzactii cu numerar
Anexa 2 Instructiuni completare raport de tranzactii cu numerar
Anexa 3 Raportul de tranzactii suspecte
Anexa 4 Instructiuni de completare raport de tranzactii suspecte
